Uncategorized

El Síndic de Greuges rep 7 queixes i 10 consultes en la seva visita a Mataró

L’oficina del Síndic de Greuges que s’ha desplaçat a Mataró aquest dimarts ha rebut 17 visites que s’han acabat materialitzant en 7 queixes i 10 consultes de ciutadans de la ciutat. Els temes més destacats de les queixes i consultes han estat els relacionats amb els serveis socials i el consum

Durant el 2011, els mataronins van fer arribar al Síndic 85 queixes i 112 consultes. D’aquests, 21 casos estaven relacionats amb els serveis socials, 16 amb el procediment administratiu (multes de trànsit, funció pública, contractació administrativa, etc.) i 15 amb urbanisme i habitatge.

Al conjunt del Maresme el total d’actuacions fetes pel Síndic durant el 2011 va ser de 410 queixes i 577 consultes. El Masnou, amb 39 queixes i 57 consultes, i Canet de Mar amb 25 queixes i 33 consultes, van ser les altres dues poblacions maresmenques d’on el Síndic va rebre més queixes i consultes durant l’any passat.

L’equip del Síndic, d’altra banda, també ha visitat el Consorci Sanitari del Maresme, el centre residencial d’acció educativa Pere IV i ha mantingut una reunió amb els responsables de la Subdirecció General de la Inspecció Educativa dels Serveis Territorials Maresme-Vallès Oriental. Rafael Ribó també s’ha entrevistat amb l’alcalde de Mataró,  Joan Mora.


Publicitat

El Síndic de Greuges ja s’ha desplaçat a Mataró en dues ocasions anteriors, els mesos de juny del 2009 i 2000.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*