La Diputació de Barcelona elaborarà un estudi sobre l’impacte comercial que tindrà l’arribada de El Corte Inglés a Mataró. Ho ha anunciat el Regidor de Promoció Econòmica i Innovació de l’Ajuntament, Miquel Rey, que ha explicat que el consistori ha demanat a la Diputació aquest estudi amb la finalitat de “garantir l’equilibri entre la futura oferta d’El Corte Inglés i el comerç preexistent al centre històric i aconseguir que el gegant comercial s’integri a la trama comercial de la ciutat”. Aquest també és un dels objectius del Pla d’Impuls comercial de Mataró que el regidor ha presentat al Diputat de Comerç i Esports, Jordi Subirana.
El Pla també s’ha redactat amb la finalitat de complementar l’oferta comercial amb oferta d’oci i impulsar el comerç de proximitat convertint el carrer Miquel Biada -on s’instal·larà El Corte Inglés- en un eix on hi conflueixin la resta d’eixos existents.
El Corte Inglés obrirà les seves portes a Mataró el 2014 i inclourà tots els serveis que ofereix un centre comercial d’aquesta firma.
marina360 és el nom resultant de la integració de tres60.cat en l'estructura empresarial de Ràdio…
Aquesta setmana -dimecres concretament- comença el nou cicle de tallers adreçats a emprenedores i emprenedors…
Escolta-ho aquí: Vols rebre el podcast notícies360 gratuïtament al teu mòbil? L'enviem cada dia a…
Aquest 2022 tampoc hi haurà Carnaval de la Costa Brava Sud per la pandèmia. Ho…
Diverses famílies de blocs ocupats a Santa Coloma de Farners critiquen que se'ls ha tallat…
Passatgers arribant a l'aeroport de Girona. Foto: Aleix Freixas/ACN El nou pla director de l'aeroport…