La Diputació de Barcelona elaborarà un estudi sobre l’impacte comercial que tindrà l’arribada de El Corte Inglés a Mataró. Ho ha anunciat el Regidor de Promoció Econòmica i Innovació de l’Ajuntament, Miquel Rey, que ha explicat que el consistori ha demanat a la Diputació aquest estudi amb la finalitat de “garantir l’equilibri entre la futura oferta d’El Corte Inglés i el comerç preexistent al centre històric i aconseguir que el gegant comercial s’integri a la trama comercial de la ciutat”. Aquest també és un dels objectius del Pla d’Impuls comercial de Mataró que el regidor ha presentat al Diputat de Comerç i Esports, Jordi Subirana.
El Pla també s’ha redactat amb la finalitat de complementar l’oferta comercial amb oferta d’oci i impulsar el comerç de proximitat convertint el carrer Miquel Biada -on s’instal·larà El Corte Inglés- en un eix on hi conflueixin la resta d’eixos existents.
El Corte Inglés obrirà les seves portes a Mataró el 2014 i inclourà tots els serveis que ofereix un centre comercial d’aquesta firma.