Perfil Digital Alcaldes 2019 Portada

Perfil digital de Andreu Bosch i Rodoreda, alcalde de Teià

Andreu Bosch és alcalde de Teià

Andreu Bosch i Rodoreda (CaT+ERC Teià), torna a ocupar l’alcaldia de Teià, càrrec que ja va ostentar del 2003 al 2009 i del 2015 al 2019.

Analitzem el perfil digital de Andreu Bosch i Rodoreda.

Google

Hem teclejat ‘Andreu Bosch’ i ‘Andreu Bosch i Rodoreda’ a Google i el cercador ens ha donat uns resultats molt homogenis.


Publicitat

De fet, en les primeres posicions tenim el seu perfil al portal de ‘Locals d’Esquerra’, la biografia a la Wikipedia i la salutació de l’alcalde en el web de l’Ajuntament de Teià.

En sisena i setena posició trobem el seu perfil a Facebook i en vuitena el seu Instagram. Els últims resultats són portals on podem trobar els llibres que ha publicat.

Facebook

El reelegit alcalde té optimitzada la seva presentació a Facebook. El seu perfil està caracteritzat amb una imatge de portada del balcó de l’Ajuntament de Teià amb la pancarta “Llibertat pres@s polítics i exiliats”.

Té un total de 1725 amics públics i la mitjana d’interacció és molt variable. De fet, a les publicacions on els protagonistes són persones del municipi la participació s’eleva a uns 80 – 90 ‘m’agrades’,

La foto de perfil, a diferència d’altres alcaldes, és a l’exterior i porta el llaç groc com a símbol de reivindicació política, una constant que hem vist amb tots els alcaldes i alcaldesses que formen part d’Esquerra Republicana.

Andreu Bosch publica cada dos o tres dies i les temàtiques són les activitats i notícies del municipi. Encara que en els dos últims dies ha incrementat la freqüència de publicació.

També comparteix articles de diaris amb temes actuals i un bon estil literari. Senyalem que té permès que els seus seguidors l’etiquetin en publicacions. En aquesta xarxa no trobem quasi contingut de la seva vida privada.

Twitter

A Twitter té les mateixes foto de portada i de perfil que a Facebook i un total de 964 seguidors. Segons l’anàlisi en aquesta xarxa social els seguidors són menys actius, amb una interacció inferior.

Encara que el contingut de les publicacions és molt similar a Facebook sí que percebem un to diferent. La gestió de Twitter té una índole més informativa.

Els seus retuits acostumen a ser de publicacions de l’Ajuntament de Teià i el portal d’Esquerra Republicana.

Instagram

Amb un cop d’ull ja podem veure com Bosch diferencia molt bé la finalitat de les tres xarxes socials. En aquesta veiem a un pare, a un esportista i a un sibil·lí del menjar.

És la xarxa social més estable en qüestió de ‘m’agrades’ i amb un volum superior en comparació a les altres dues.

Encara que utilitza pocs hashtags, els escollits estan relacionats amb les publicacions.

Linkedin

No hem trobat el seu perfil digital en aquesta xarxa social.

Conclusió

Una gestió coherent dels seus perfils digitals i, encara que té marge de millora, ens alegrem que entengui la finalitat de les xarxes socials i les utilitzi com a mecanisme de comunicació.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*