Uncategorized

L’OCIC atén més de 1.500 consultes en el seu primer any de funcionament

L’oficina comarcal d’informació al consumidor (OCIC) ha atès un total de 1.548 consultes durant el seu primer any de funcionament. Una bona part d’aquestes, concretament 481, han estat originades pels talls de subministrament elèctric provocats per la forta nevada del 8 de març de l’any passat. En aquest sentit els veïns de Tordera i de Sant Cebrià de Vallalta van ser els que més reclamacions van presentar, amb 172 i 130 respectivament.

La resta de temes gestionats per l’OCIC han estat relacionats amb productes o serveis de telefonia mòbil, garanties, devolució de productes i subministrament elèctric.

L’OCIC va nèixer amb l’objectiu principal d’atendre les peticions i consultes dels ciutadans que en el seu municipi no disposen d’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC). Dels 30 municipis maresmencs, només 10 en tenen una.

Els veïns de Malgrat de Mar han estat els que més han utilitzat el servei de l’OCIC, amb 132 usuaris, seguit d’Arenys de Mar amb 82 i de Calella amb 70.


Publicitat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*