Caldes de Malavella Economia Portada

La campanya "Jo compro a Caldes" neix per a dinamitzar el comerç local

La campanya “Jo compro a Caldes“, que compta amb el suport de la Diputació de Girona, neix per a dinamitzar el comerç local del municipi. Una vintena de comerços s’ha adherit a la campanya de dinamització comercial, que premiarà les compres que els clients efectuïn als comerços locals adherits durant el mes d’octubre.
Cada establiment adherit a la campanya repartirà un total de 200€ en vals de compra de 5€, 10€, 20€ o 40€ depenent de la tipologia d’establiment. En aquest sentit, cada comerç escollirà la compra mínima que hauran d’efectuar els seus clients per a poder optar al sorteig. A més, els vals només es podran bescanviar a l’establiment on s’hauran obtingut.
Aquesta acció directa als establiments anirà acompanyada d’una campanya de sensibilització en què es repartiran les bosses de cotó “Jo compro a Caldes”. També es publicarà per xarxes l’espot promocional de suport al comerç local amb l’objectiu d’incentivar i promoure la compra als establiments de Caldes de Malavella.

“Jo compro a Caldes” forma part del Pla de reactivació econòmica

La campanya “Jo compro a Caldes” és una mesura de reactivació comercial recollida dins del “Pla de reactivació econòmica de Caldes de Malavella per pal·liar els efectes de la Covid-19”.  El pla va ser redactat per l’Ajuntament de Caldes per redactar amb l’objectiu de recuperar, dinamitzar i fer créixer l’economia municipal. En aquest sentit, va obtenir una subvenció de 3.000€ a la convocatòria d’accions adreçades a la reactivació del teixit comercial i econòmic que atorga la Diputació de Girona.
Per a l’alcalde, Salvador Balliu, “cal dinamitzar el comerç local per ajudar-los a tirar endavant amb la crisi econòmica derivada de la pandèmia”. La campanya -ha explicat- suposarà un ingrés de 4000€ als comerços del poble. A més, cal comptar amb les compres que facin els clients per obtenir aquests vals; en aquest sentit, ha afegit que “n’estem segurs que és una bona iniciativa”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*