Premià de Mar

Demà comencen les obres de la carretera de Premià de Mar

Aquest dilluns 5 d’octubre es reprendran les obres a la carretera BV-5024 de Premià de Dalt. L’objectiu és pacificar la carretera fins a convertir-la en un carrer més de la vila.

En la fase de les obres que comença demà es treballarà al tram de la travessera entre la rotonda que s’ha de construir al Camí del Mig i la Gran Via de Lluís Companys. En aquest tram, de 580 metres de llargada, la carretera passarà a ser de direcció única en sentit mar. A més, s’ampliaran algunes voreres i es crearan noves places d’aparcament.

Amb motiu de les obres, el lateral de la carretera que enllaça el carrer del Maresme amb el Camí del Mig passarà a ser de doble sentit, per la qual cosa s’hi prohibirà l’aparcament a ambdues bandes.

D’altra banda, la setmana del 12 d’octubre es tallarà la carretera al trànsit entre el Camí del Mig i la Gran Via de Lluís Companys. Els carrers del Barri Banyeres i passatge Mirasol mantindran oberta la sortida a la carretera en sentit muntanya. El carrer d’Antoni Gaudí podrà seguir travessant la carretera, prtò la resta de carrers quedaran tallats en el punt on es troben amb la carretera. Els vianants  podran circular per les voreres dels dos costats, del carrer d’Antoni Gaudí cap a mar i pel costat Mataró del carrer d’Antoni Gaudí cap a muntanya i fins a l’accés al carrer Barri Banyeres.


Publicitat

Construcció d’una rotonda de 45 metres de diàmetre per a millorar la circulació

Les obres a la carretera BV-5024 es van engegar el passat mes de març i tenen un pressupost d’adjudicació de 2.113.643 euros. L’actuació a la BV-5024, que connecta Premià de Mar des de l’N-II amb Premià de Dalt, té com a objectiu principal millorar l’accessibilitat i la seguretat viària i la mobilitat. Així, es pretén donar continuïtat als itineraris de vianants i reduint la velocitat dels vehicles creant un portal d’entrada al nucli urbà de Premià de Mar.

Les obres inclouen la construcció d’una rotonda de 45 metres de diàmetre exterior per millorar la fluïdesa i la seguretat de la circulació. A més, s’ha de formar un nou vial de 151 metres que connecti la vialitat del costat oest amb la nova rotonda.

Marina Alaminos

Recent Posts

Neix marina360, el portal de continguts digitals de Ràdio Marina

marina360 és el nom resultant de la integració de tres60.cat en l'estructura empresarial de Ràdio…

2 years ago

Nou cicle de tallers per a persones emprenedores a Santa Coloma de Farners

Aquesta setmana -dimecres concretament- comença el nou cicle de tallers adreçats a emprenedores i emprenedors…

2 years ago

Podcast notícies360 del divendres 14/01/2022

Escolta-ho aquí: Vols rebre el podcast notícies360 gratuïtament al teu mòbil? L'enviem cada dia a…

2 years ago

Blanes, Lloret i Tossa suspenen per segon any consecutiu el Carnaval de la Costa Brava Sud

Aquest 2022 tampoc hi haurà Carnaval de la Costa Brava Sud per la pandèmia. Ho…

2 years ago

Diverses famílies de blocs de pisos ocupats de Santa Coloma critiquen que se’ls ha tallat la llum ‘sense cap avís’

Diverses famílies de blocs ocupats a Santa Coloma de Farners critiquen que se'ls ha tallat…

2 years ago

L’aeroport de Girona podria arribar als 7 milions de passatgers amb l’estació de l’AVE

Passatgers arribant a l'aeroport de Girona. Foto: Aleix Freixas/ACN El nou pla director de l'aeroport…

2 years ago