L’oficina comarcal d’informació al consumidor (OCIC) ha atès un total de 1.548 consultes durant el seu primer any de funcionament. Una bona part d’aquestes, concretament 481, han estat originades pels talls de subministrament elèctric provocats per la forta nevada del 8 de març de l’any passat. En aquest sentit els veïns de Tordera i de Sant Cebrià de Vallalta van ser els que més reclamacions van presentar, amb 172 i 130 respectivament.
La resta de temes gestionats per l’OCIC han estat relacionats amb productes o serveis de telefonia mòbil, garanties, devolució de productes i subministrament elèctric.
L’OCIC va nèixer amb l’objectiu principal d’atendre les peticions i consultes dels ciutadans que en el seu municipi no disposen d’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC). Dels 30 municipis maresmencs, només 10 en tenen una.
Els veïns de Malgrat de Mar han estat els que més han utilitzat el servei de l’OCIC, amb 132 usuaris, seguit d’Arenys de Mar amb 82 i de Calella amb 70.
marina360 és el nom resultant de la integració de tres60.cat en l'estructura empresarial de Ràdio…
Aquesta setmana -dimecres concretament- comença el nou cicle de tallers adreçats a emprenedores i emprenedors…
Escolta-ho aquí: Vols rebre el podcast notícies360 gratuïtament al teu mòbil? L'enviem cada dia a…
Aquest 2022 tampoc hi haurà Carnaval de la Costa Brava Sud per la pandèmia. Ho…
Diverses famílies de blocs ocupats a Santa Coloma de Farners critiquen que se'ls ha tallat…
Passatgers arribant a l'aeroport de Girona. Foto: Aleix Freixas/ACN El nou pla director de l'aeroport…