Escolta-ho aquí:
Vols rebre el podcast notícies360 gratuïtament al teu mòbil? L’enviem cada dia a les 7 del matí. Dona’t d’alta AQUÍ
Continguts
-El Departament de Salut posarà en marxa un nou espai de vacunació a l’Alt Maresme. Serà a la fàbrica Llobet de Calella i tindrà capacitat per vacunar fins a 1.600 persones al dia. La fàbrica Llobet de Calella, que és un espai cedit per l’Ajuntament, ja funciona actualment com a punt de vacunació que només dóna cobertura a l’área del CAP. Ara augmentarà la seva capacitat amb el trasllat a una altra sala. L’anunci coincideix amb l’inici de la campanya de vacunació de les persones de 45 a 49 anys en els propers dies.
-La Regió Sanitària de Girona ha començat a vacunar amb Janssen, d’una sola dosi, a persones sensellar. A la regió, el Departament de Drets Socials ha identificat unes 340 persones en aquesta situació i se’ls oferirà la possibilitat de rebre la vacuna monodosi contra la covid-19. Un dels municipis on s’ha començat la vacunació de persones sensellar és Lloret de Mar.
Publicitat
-Macaco, Beth, Ramon Mirabet i Delafé són els caps de cartell de la primera edició del festival Petit Paradís de Tossa de Mar que es farà aquest estiu entre el 31 de juliol i el 7 d’agost. Aquest dijous l’Ajuntament de Tossa, l’organitzador del nou festival, ha anunciat la programació de concerts que es faran a l’església vella de Sant Vicenç. El festival posarà a la venda 125 entrades per cada concert i tindran vistes a l’antiga església i al recinte emmurallat de Tossa de Mar.
-Vidreres celebra aquest cap de setmana la Festa de les Flors. Es manté d’aquesta manera la tradició d’engalanar diversos espais de la vila però també s’han preparat diverses activitats, com un concurs d’Instagram, un taller i una demostració de cuina i un concert de l’orquestra selvatana.