Una trentena d’associacions de famílies de les escoles de la Selva s’han reunit amb el Consell Comarcal per conèixer quines són les opcions que tenen a partir d’ara per gestionar el menjador de la seva escola. La reunió va tenir lloc dilluns passat a l’Auditori de Santa Coloma de Farners amb la meitat de les associacions participant de forma telemàtica.
Després de la renúncia de la gestió dels menjadors per part del Consell Comarcal, la Generalitat va emetre un informe jurídic que especifica tres formes de gestió: mitjançant licitació, de forma directa per part de les associacions i també una tercera forma indirecta contractant una empresa però respectant els principis de publicitat, transparència i no discriminació d’empreses.
Ara, cada entitat pot escollir la fórmula que consideri més adequada. Totes tindran la supervisió de l’ens selvatà. En els cas d’una licitació serà l’administració comarcal la que estableixi les bases de la mateixa. Per les altres dues modalitats -la gestió directa i indirecta- les entitats hauran de signar un conveni amb el Consell Comarcal.
Per altra part, a mitjans de juny els Ajuntaments d’Arbúcies, Breda, la Cellera de Ter, Hostalric, Riells i Viabrea, Sant Hilari Sacalm i Vilobí d’Onyar van demanar la municipalització del servei de menjador escolar dels centres escolars dels seus municipis per al curs 2021-2022.
marina360 és el nom resultant de la integració de tres60.cat en l'estructura empresarial de Ràdio…
Aquesta setmana -dimecres concretament- comença el nou cicle de tallers adreçats a emprenedores i emprenedors…
Escolta-ho aquí: Vols rebre el podcast notícies360 gratuïtament al teu mòbil? L'enviem cada dia a…
Aquest 2022 tampoc hi haurà Carnaval de la Costa Brava Sud per la pandèmia. Ho…
Diverses famílies de blocs ocupats a Santa Coloma de Farners critiquen que se'ls ha tallat…
Passatgers arribant a l'aeroport de Girona. Foto: Aleix Freixas/ACN El nou pla director de l'aeroport…