Mataró celebra aquest cap de setmana una nova edició del Mataró Oportunity Weekend (MOW), una campanya de promoció de la ciutat en la que els hotelers, restauradors i comerciants ofereixen preus i ofertes especials. Una de les accions de més ressò és el Shopping Night, una nit de botigues obertes fins a mitjanit al centre de Mataró que enguany té lloc el dissabte 1 de juny. El Shopping Night es completa amb animació al carrer, tastets i música entre altres activitats.
Pel que fa a l’allotjament, els establiments participants en el MOW ofereixen una habitació doble a un preu de 25 euros i un càmping de la ciutat parcel•les a 10 euros. Els restaurants que hi participen ofereixen per la seva banda menús a 12 euros i els bars tapes i begudes a cinc euros. L’oferta del MOW 2013 també inclou rutes i visites guiades, exposicions i activitats culturals i esportives. Enguany els organitzadors han inclòs en la programació la II Festa del Port i la Fira Nàutica.
Les diferents ofertes i activitats es poden consultar en el web www.vineamataro.cat
marina360 és el nom resultant de la integració de tres60.cat en l'estructura empresarial de Ràdio…
Aquesta setmana -dimecres concretament- comença el nou cicle de tallers adreçats a emprenedores i emprenedors…
Escolta-ho aquí: Vols rebre el podcast notícies360 gratuïtament al teu mòbil? L'enviem cada dia a…
Aquest 2022 tampoc hi haurà Carnaval de la Costa Brava Sud per la pandèmia. Ho…
Diverses famílies de blocs ocupats a Santa Coloma de Farners critiquen que se'ls ha tallat…
Passatgers arribant a l'aeroport de Girona. Foto: Aleix Freixas/ACN El nou pla director de l'aeroport…