Arbúcies La Selva Portada Sant Hilari Sacalm Societat

Arbúcies i Sant Hilari presentaran una queixa per les contínues avaries a la xarxa de telèfon i internet

Un pal de la xarxa de telefonia i internet a Arbúcies

Els Ajuntaments d’Arbúcies i Sant Hilari Sacalm denuncien una avaria que divendres passat els va deixar 30 hores sense telèfon ni internet. En un comunicat, asseguren que la interrupció del servei també els va deixar sense caixers automàtics, terminals de pagament amb targeta i la impossibilitat de contactar amb serveis mèdics i d’emergències.

Pere Garriga és l’alcalde d’Arbúcies:

“Hem tingut molta paciència. Hem parlat amb tothom. Amb Generalitat, amb Indústria, hem parlat amb les empreses i tothom amb molt bones paraules. Que sí, que tot anirà bé, ho solucionarem però la veritat és que tot està per fer. Hem decidit fer aquesta crida del màxim de gent amb incidències per poder plantar davant del Síndic de Greuges i de l’Oficina del Consumidor de Catalunya aquest greuge molt greu que tenim moltes i moltes vegades l’any”.

En aquest sentit i per reclamar una actuació “imminent” i exigir les “inversions necessàries” per part de Telefònica, els dos ajuntaments han preparat un model de reclamació-denúncia que els afectats només han d’omplir amb les seves dades personals i signar. Un cop les hagin complimentat, les podran lliurar a l’Ajuntament, el Museu d’Etnològic del Montseny o via internet.


Publicitat

El mes de maig passat, Arbúcies i Sant Hilari van fer front comú amb l’ajuntament de Breda. Denunciaven que hi havia diversos punts de la xarxa en un estat “molt precari” i amb pals plens de vegetació.


Publicitat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*