La Flama del Canigó arribarà aquest dimecres per la tarda a les poblacions de la Selva i l’Alt Maresme de la mà d’Òmnium Cultural. A la comarca de la Selva l’arribada des del Pirineu està prevista a les cinc de la tarda a la plaça del Canigó de Sils, des d’on es distribuirà per tota la comarca a través dels voluntaris d’Òmnium a la Selva Interior i la Selva Marítima.
A l’Alt Maresme la flama del Canigó arribarà a Malgrat de Mar a dos quarts de set de la tarda i des d’allà es distribuirà als municipis de Calella, Canet de Mar, Palafolls, Pineda de Mar, Sant Pol de Mar i Tordera a càrrec de la gestora d’Òmnium Cultural a l’Alt Maresme.
La Flama és un símbol de germanor entre els territoris de parla catalana. Es renova la matinada del 22 al 23 de juny al cim del Canigó i centenars de persones voluntàries la distribueixen arreu dels Països Catalans per encendre les fogueres de la nit de Sant Joan.