Economia Portada Sant Hilari Sacalm

Sant Hilari engega la campanya "Fem gran el petit comerç"

L'Institut Lluís Domènech i Montaner efectuarà un cribratge després d'haver suspès l'activitat presencial

L’Ajuntament de Sant Hilari ha engegat la campanya “Fem gran el petit comerç” amb l’objectiu de potenciar el comerç local. Fins al 15 d’agost s’ha posat en marxa una campanya que dedicarà una setmana a cada sector: alimentació, restaurants, bars i cellers, bellesa, estancs, papereries i obsequis de regal, moda i complements, salut, aparells i material i tallers mecànics.
Sant Hilari destinarà 12.000 euros a la campanya “Fem gran el petit comerç”. Es tracta d’una iniciativa per a potenciar el comerç local que, entre el 3 de maig i el 15 d’agost, dedicarà cada setmana a impulsar un sector. En concret, es vol reactivar el sector de l’alimentació, restaurants, bars i cellers, bellesa, estancs, papereries i obsequis de regal, moda i complements, salut, aparells i material i tallers mecànics.

Vals regal per a potenciar el comerç local

En concret, la campanya destinarà 10.000 euros per als comerços i 2.000 per als allotjaments turístics. Al llarg de tota una setmana, els comerços del sector que entren en campanya oferiran una butlleta a cada client per participar en el sorteig d’un val regal, que s’entregarà al guanyador o guanyadora la setmana següent. Pel que fa a la promoció d’allotjaments turístics, des de maig fins a finals de juliol es podrà participar del sorteig del val regal. Aquest sorteig es farà la primera setmana d’agost. 
La regidora de Promoció Econòmica Marta Sastre ha explicat que la campanya té un doble objectiu: d’una banda, es vol “animar a consumir el producte local” i, d’altra banda, “potenciar tots els sectors” tot dedicant una setmana a cada un d’ells. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*