Els informadors turístics de platges de Lloret de Mar van atendre més de 6.700 persones els mesos d’estiu. A més, un 93% de les persones enquestades in situ van valorar positivament les mesures de seguretat implementades.
El servei d’informadors turístics a les platges de Lloret es va estrenar aquest estiu amb l’objectiu d’oferir informació presencial als principals destins de la vila. A més, els quatre informadors turístics també detallaven les mesures preses en el marc de la crisi sanitària per evitar la propagació de Covid-19. I és que el pla de mesures de protecció incorporava, per exemple, la reducció d’aforament a les platges.
L’equip d’informadors es distribuïa entre les platges de Santa Cristina, Fenals i Lloret i a cala Canyelles, cala Boadella i Treumal en les hores de principal afluència de bany. El servei, en concret, va funcionar entre l’1 de juliol fins al 20 de setembre i el van utilitzar més de 6.700 persones. A més, les enquestes fetes in situ revelen una valoració positiva en el 93% dels casos de les mesures de sanitat implementades.
Valoració positiva del servei i les mesures preses
De les 6.700 persones ateses un total de 327 van respondre l’enquesta de satisfacció dissenyada per conèixer el perfil de la demanda, la satisfacció dels visitants respecte a les noves mesures aplicades i la seva percepció de seguretat a les platges. La valoració positiva en el 93% dels enquestats reforça la dada extreta de la plataforma d’intel·ligència turística de Mabrian Technologies; en aquest cas, es mostra que l’índex de seguretat de la destinació es va mantenir per sobre dels 87 punts durant l’estiu tot i la situació creada per la crisi sanitària.
Elizabeth Keegan, gerent de Lloret Turisme, ha valorat molt positivament el resultat del servei i ha explicat que “possiblement el seguirem oferint les temporades vinents”.