Uncategorized

El Servei Municipal d’Aigües de Calella fa balanç de l’atenció al client durant el 2011

El centre d’atenció al client d’Aqualia a Calella, concessionària de la gestió de l’aigua a la ciutat, va rebre durant el 2011 un total 7.903 trucades de les que gairebé la meitat (3.474) van ser per gestions relacionades amb el servei. A més, un 85% es van resoldre sense que l’usuari s’hagués de desplaçar a l’oficina.

L’empresa explica en un comunicat que el nombre de reclamacions va ser molt baix, ja que correspon a un 0,4% de les trucades, un total de 15. Segons el cap del Servei Municipal d’Aigües, Jesús Coma, les xifres demostren “la millora de la qualitat i la gestió del servei”.

El centre d’atenció al client d’Aqualia ofereix la possibilitat de fer les mateixes gestions que a l’oficina però en un horari més ampli i sense desplaçaments. El telèfon és el 900 81 40 81. A més, al web www.aqualia.es, els veïns de Calella també disposen d’una oficina virtual.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*