Uncategorized

El Masnou organitza una jornada dedicada a la salut i el benestar

Aquest dissabte la plaça del Mercat Vell de El Masnou serà el centre d’una jornada de caràcter benèfic dedicada a la salut i el benestar. Durant tot el dia es recolliran donatius per a la Unitat de Fatiga
Crònica de l’Hospital de la Vall d’Hebron, coordinada pel Dr. José
Alegre Martín, que ha confirmat l’assistència.

L’eix central de la jornada serà un taller pràctic de psicomotricitat i relaxació que tindrà lloc a les 11 h i està adreçat a persones afectades de fibromiàlgia i fatiga crònica. Tot seguit tindrà lloc una taula rodona i un col·loqui que comptarà amb les intervencions del Dr. José Alegre Martín i M.Àngels Mestre, autora del llibre “Parlem de fibromiàlgia”.

Durant la jornada també hi haurà tallers i demostracions relacionats amb el món de la salut i el benestar i es podrà consultar més a fons en què consisteix la campanya “Passa la ITV de la salut”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*